اخبار روز

برخورد جدی با خودرو‌های دارای باک اضافه و غیر استاندارد

برخورد جدی با خودرو‌های دارای باک اضافه و غیر استاندارد

خوشنویس دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان یزد در نشست نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، به بررسی وضعیت اجرایی ضوابط اختصاصی طلا، فلزات گرانبها و گوهرسنگ‌ها و نحوه اجرایی روند نظارت قضایی برای برخورد با خودرو‌های شوتی فعال در حوزه قاچاق سوخت پرداخت. 

وی ادامه داد: بررسی آخرین وضعیت دوربین‌های نظارتی مستقر در محور‌های مواصلاتی استان و تبیین روند تخصیص سوخت به مراکز کشاورزی استان بر مبنای سطح زیر کشت از دیگر دستور کار‌های این نشست بود. 

خوشنویس خاطرنشان کرد: در این نشست وضعیت قاچاق سوخت توسط ناوگان حمل بار و مسافر بررسی و بر برخورد جدی با خودرو‌های دارای باک اضافه و غیر استاندارد تاکید شد. 
علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این نشست بر اهتمام کلیه دستگاه‌های عضو کمیسیون استان پیرامون وظایف محوله تأکید و هم راستا بودن روند مبارزه با قاچاق کالا با تولید ملی و تمرکز بر رونق و جهش آن را ارزشمند تلقی کرد.

نشست کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزار شد. 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا